Liigu edasi põhisisu juurde

PlanOrder

PlanOrder on automaatne materjalide tellimissüsteem, mis annab ülevaate laost ning aitab säilitada seal korrashoidu. Baastoodete tellimine on kerge ja lihtsalt teostatav.

planorder.jpg

PlanOrder i tuum:

  • Baastoodete tellimine toimub automaatselt.
  • Baseerub kahe karbi süsteemil - kui üks on tühi võetakse kasutusele teine ja tellitakse kohe uus kast.
  • RFID kaudu saadetakse info vajaminevast tootest Plandenti.
  • Sellega jääb rohkem väärtusliku aega patsiendile ja muudele tegemistele.
  • Vähendab tellimuste arvu ja tellimusvigu.
  • Alandab saatmiskulusid ja säästab ümbritsevat keskkonda.
  • Kõige paremini sobib nn. volüümitoodetele, mis valitakse ja analüüsitakse koos asjatundliku Plandenti töötajaga koos.

Kastid

Kahe kastiga süsteem tagab kaupade piisavuse ja vanema kauba esmakasutuse.

Lugeja

Veel mitmekülgsem lugeja võimaldab teie vastuvõtul hallata tellimust otse terminalis.

Jagajad

Kui laoruumi on vähe, kuid soovite siiski süsteemsust säilitada, saate toodete eraldamiseks kasutada jagajaid.

Tootekaardid

Toodete tellimiskaartide abil saate tooteid veelgi lihtsamalt tellida. Hoidke kaardid kaustas või toodete läheduses.